מטפים לחדרי שרתים ודאטה סנטר

R-RR מערכות כיבוי וגילוי אש
מטפים לחדרי שרתים ודאטה סנטר

איזו מערכת הגנה מפני אש מתאימה ביותר לחדרי שרתים ומרכזי נתונים?

חדרי שרתים הם משאב יקר לכל חברה. לא זו בלבד שהחומרה היא חלק יקר בתשתית החברה, אלא שהנתונים המאוחסנים בשרתים אלה הם לעתים קרובות בלתי ניתנים להחלפה והם קריטים להמשכיות עסקית לעסקים.

הגנה על הטכנולוגיה בחדר שרתים מפני איומי סייבר וגישה בלתי מורשית היא בראש מעייני כל חברה, אך לעתים קרובות בעלי עסקים ומנהלים שוכחים איום מוחשי הרבה יותר על אותם שרתים. שריפה מהווה סכנה לעסק שלם, אך חדרי שרתים זקוקים לשיקולים מיוחדים על מנת להגן על הטכנולוגיה המתוחכמת הכלולה בהם ולהבטיח שבמקרה של שריפה, העסק שלך לא יזכה למכה חמורה בשרתים פגומים.

 

הסיכונים הייחודיים של חדרי שרתים

שרתים הם יקרי ערך ולעתים קרובות חיוניים לעסקים, אך זו לא הסיבה היחידה להיות חרוצים ביחס לחדרים אלה תוך תכנון מערכת הגנה מפני אש למרחב המשרד או לבניין שלך. חדרים אלה מציעים סיכונים ייחודיים המצדיקים טיפול נוסף בכדי למנוע שריפה לא רק לפגוע בשרתים היקרים שלכם, אלא גם להתפשט למקום אחר ולאיים על נכסים וחיים נוספים.

 

תקלות בחיווט, התחממות יתר, עומס יתר או קצר יכול לגרום במהירות לשריפה בחדרים כבדים בחשמל כגון חדר שרתים. עסקים זקוקים לפיתרון שפועל במהירות לכיבוי שריפות בצורה נכונה מבלי לפגוע בשרתים. טכנאי בטיחות אש מאומנים יוכלו העיצוב עזרה מערכת כי מקל הסיכון הזה, ואת גבולות כלשהם הסיכון לנזק שעלול להתעורר.

 

מדוע לא ניתן להשתמש במטף "רגיל" בחדר שרתים?

מטפי כיבוי יש סוגים רבים , ולכן חשוב תמיד לדעת את הסוג הדרוש לכל סביבה או יישום נתון. בעוד שניתן לכבות שריפות נפוצות רבות באמצעות מטפי כיבוי מים או קצף, אך חומרים אלו יכולים להוות סכנה חמורה אם משתמשים במצב לא נכון.

 

מטפי קצף מסורתיים יגרמו נזק בלתי הפיך לשרתים שלך ושימוש במתזי כיבוי על ציוד מחשב יקר הוא דרך בטוחה לקבל חדר מלא בגרוטאות. מטפים מבוססי מים וקצף יכולים גם להוביל חשמל , כך שכאשר אתה מתמודד עם אש מסוג C (ציוד חשמלי מואץ), אתה עלול לפגוע במצב יותר מאשר לעזור לו אם אתה משתמש במטף שגוי או במערכת כיבוי אש.

 

הגנה על חדר שרתים לא אומרת להשמיד את הטכנולוגיה לכיבוי שריפה. פתרון המחזק את מערכת האש ובטיחות החיים בתוך חדר השרתים מבלי להסתכן בנזק לשרתים עצמם הוא האופציה הטובה ביותר.

 

מערכות כיבוי אש נקיות בחדרי שרתים

מערכות כיבוי אש של חומרים נקיים משתמשות בגז לא מוליך המיועד לכיבוי שריפות זמן קצר לאחר תחילתן. כפי שהשם מרמז, מערכות אלה "נקיות", ולכן הן לא משאירות שום שאריות מאחור, מה שהופך אותן לאידיאליות לאלקטרוניקה יקרת ערך וסביבות עדינות אחרות. ישנם מספר סוגים של מערכות בטיחות אש נפוצות של חומרים נקיים שניתן ליישם על סמך הסביבה והנכסים המוגנים.

 

דיכוי אש בגז אינרטי

גז אינרטי הוא סוג של מדכא אש שמכבה בבטחה שריפות הקשורות ל- IT, תוך שהוא בטוח לבני אדם באזור ובסביבה. זה משמש בדרך כלל כדי להגן על חדרי שרתים קטנים יותר, במיוחד אלה שבהם אנשים נמצאים לעתים קרובות.

לאחר שמערכת האש ובטיחות החיים פורסת את הגז, כל מי שנתפס בחדר השרת צריך להיות בטוח מפני גז הכיבוי, ובמקביל לשמור עליו מפני האש.

 

כיבוי אש גז סינטטי

דיכוי אש גז סינטטי הוא סוג של דיכוי אש של חומרים נקיים המשתמש בכימיקלים מיוצרים לכיבוי שריפה. בניגוד למערכות אינרטיות, הגז הכלול הוא בצורת נוזל עד פריסתו. המשמעות היא שמערכות אלו יכולות לסייע למערכת בטיחות אש לכסות שטח בסיכון גדול בהרבה מאשר חומרים אינרטיים, עם אחסון וטביעת רגל נמוכים בהרבה.

סוכנים אלה עלולים לגרום בדרך כלל לבעיות בחדרים המכילים אנשים באופן קבוע, מכיוון שהם מכבים את האש על ידי הורדת רמת החמצן בחדר. מערכות כיבוי אש סינטטיות מווסתות הרבה יותר מבחינה סביבתית, ולעתים קרובות יותר יקרות ממקביליהן האינרטיים.

 

הגנה על חדר השרתים שלך

השרתים שלך הם חלק יקר וחיוני בתפקוד העסק שלך. הערך שלהם, בתוספת הסיכון לשריפה חשמלית, הופכים את חדרי השרתים לנקודת מפתח שיש להתייחס אליה בפיתוח כל מערכת אש ובטיחות חיים.

הגנה מפני אש אינה רק עמידה בתקנות; מדובר בהגנה על העסק שלך ועל האנשים, כמו גם על העבודה שהם עושים, כדי להבטיח שתוכל למנוע סיכונים פוטנציאליים ולהצליח בעתיד. עבודה עם מומחה להגנת אש המנוסה בסכנות הספציפיות העומדות בפניך חיונית להכנתך. אל תצטער על השארת השרתים שלך פגיעים. הערך את מוכנותך לשריפה כעת ונקוט בצעדים בכדי לשמור על אבטחת העסק שלך.

 

אהבתם שתפו:
צריכים גלאי עשן או מטף כיבוי עד הבית כולל התקנה?

נא למלאות את הפרטים ונציג יחזור אליכם להצעת מחיר משתלמת במיוחד עבורכם!

 חברתנו מתמחה בכל הקשור לשירות מערכות כיבוי אש מתקדמות – התקנת גלאי עשן, מטפים, ספרינקלרים ועוד

קהל לקוחותינו הינם אנשים פרטיים, לקוחות עסקיים, חברות, גופים ציבוריים, חברות סטארט אפ, מפעלים ועוד.

הטוב ביותר לבית ולעסק שלכם במחיר הוגן כולל אחריות ושרות עד הבית.

קידוש השם 1, ראשון לציון
055-9781402

מידע נוסף
ביקורת מטפים לכיבוי אש

ביקורת מטפים לכיבוי אש

תחזוקת מטפים מיטלטלים חייבת להתבצע לפי דרישות התקן הישראלי ת"י 129 חלק 1 מטפים מטלטלים: תחזוקה (תקן רשמי, מחייב). זאת על מנת לשמור על תקינות

מטפים אוטומטיים

מערכת מטפים אוטומטית

במצבים מסוימים, במהלך אירוע שריפה, זה יכול להיות רעיון חכם להפעיל מטפי כיבוי אוטומטיים המופעלים כשמגיעים לטמפרטורה מסוימת או מתגלים להבות או עשן. ישנם מכשירים מודרניים להגנה מפני

איך מפעילים מטף כיבוי אש

איך מפעילים מטף כיבוי אש?

כיצד להשתמש נכון במטף כיבוי לכולנו צריך להיות לפחות מטף אחד אי שם בבית שלנו, אבל זה לא מספיק פשוט להחזיק אחד מתחת לכיור המטבח.

שווה קריאה
מטפים אוטומטיים
מערכת מטפים אוטומטית

במצבים מסוימים, במהלך אירוע שריפה, זה יכול להיות רעיון חכם להפעיל מטפי כיבוי אוטומטיים המופעלים כשמגיעים לטמפרטורה מסוימת או מתגלים להבות או עשן. ישנם מכשירים מודרניים להגנה מפני

קרא עוד »
צרו קשר להצעת מחיר

נא למלאות את הפרטים ונציג יחזור אליכם להצעת מחיר משתלמת במיוחד עבורכם!

דילוג לתוכן