זה לא יוצא דופן לשאול "כמה עולה לבדוק מטף?" אבל כנראה שהשאלה צריכה להיות – "מה העלות אם לא בודקים את מטף האש שלי?"

חשוב לזכור מה עומד על הפרק אם מטף האש שלך וציוד כיבוי אחר אינם תקינים.

אתה לא רוצה להיות עיוור כשמדובר בבטיחות אש. יש יותר מדי סכנה על מנת להיות שאננים בנוגע לביטחונם של כולם במקום העבודה או הבית שלך.

באיזו תדירות צריך לבדוק מטף?

יש לבדוק את כל סוגי המטפים הניידים לפחות פעם בשנה בהתאם לתקן NZS 4503: 2005.

תדירות הבדיקות והבדיקות משתנה בהתאם לאופי כל סביבה עסקית. התייעץ עם איש מקצוע בכדי לוודא שאתה עומד בדרישות בטיחות האש שלך.

המשתנים כוללים את הסיווג המטף הנדרש בהתאם לאופי הנכס וסוג העבודה, וכאן יש לבדוק מטפים כל פעם לפחות בכל 6 חודשים. ישנם מספר גורמים שיכולים לגרום לסביבה שלך להיות 'עוינת'. זה מביא את הצורך להתייעץ עם אנשי המקצוע.

החשיבות של בדיקות מטפים

עם בטיחות אש ושימוש במטפים, יכול להיות בלבול ואי הבנות.

טעות נפוצה היא שיש מטפים שאינם מתאימים לסביבה או לסכנות במקום העבודה.

דוגמה לכך תהיה כיבוי שגוי לשימוש על אש גז חשמלית, שמן או דליקה.

שימוש באלמנט הלא נכון לשריפה מסוימת יכול להחמיר את המצב.

זה הגיוני שיש תוכנית כיבוי ברורה לפני שאתה רוכש ומתקין ציוד כלשהו. שם השירותים של מומחים לבטיחות אש יכולים לחסוך לך כסף וזמן.

כבר ראינו יותר מדי מתחמים ומקרים שבהם המטפים במקום לא היו מתאימים לאיומים שזיהינו.

אל תשאיר לעצמך לבדוק אילו מטפים הם הטובים ביותר עבור סוגים ספציפיים של שריפות, כאשר אנשי המקצוע שלנו מוכנים לעזור לך בייעוץ מומחה ולהציע את הטוב ביותר בשירותי בדיקת מטפים . 

תחזוקת מטפים

אמנם כל המטפים הניידים והגלגלים צריכים להיבדק באופן קבוע, אך בדיקות הלחץ והמילוי של כל סוגי המטפים צריכים להתבצע לפחות אחת לחמש שנים.

זה כולל מטפים המשתמשים; אבקה כימית יבשה, קצף, Co2, מים וכימיקל רטוב. אם אינך בטוח איזה מטף זמין ברכושך, בדוק את התיוג או יתרה מכך, בקש מצוות מקצועי לבדוק את המצב.

במקום לשאול כמה עולה בדיקת מטף, עליך לשאול אם בדיקה זו מתבצעת כהלכה. העלות לעסק שלך בקנסות על אי התאמה מלאה יכולה להיות גבוהה מאוד וקיימת הסכנה בפועל לעלות למישהו בחייו.

היה פרואקטיבי והשתמש באנשי המקצוע

אין צורך לחכות לבדיקת ציוד האש שלך. אם אתה בכלל לא בטוח אילו יכולות בטיחות אש יש למקום העבודה שלך, אז עשה משהו היום.

חשוב להשתמש באיש מקצוע מאומן לחלוטין בכל הנוגע לשירות בדיקת מטפים. הם יוכלו לבדוק כל חלק מציוד בטיחות האש שלך כדי להבטיח שאתה והצוות שלך מוגנים לחלוטין.

בין אם מדובר בבדיקת מטפים, בדיקת צינורות כיבוי אש, בדיקת שמיכות אש ועוד, צוות המומחים בנושא בטיחות אש כאן בשבילכם. לא משנה איזה סוג של ציוד הגנה מפני שריפות ברכושכם, לחברי הצוות שלנו יש את הידע והניסיון לוודא שאתם תמיד מוכנים ותואמים.

הטכנאים שלנו מובילים בשירותי בדיקות מיגון אש לעסקים ואנחנו עובדים בכל רחבי המדינה.

לקבלת מידע נוסף אודות עמידה בדרישות בטיחות האש שלך, התקשר אלינו עוד היום או מלא את הטופס המקוון לקבלת הצעת מחיר בחינם.