כיצד להתקין מערכת ספרינקלרים?

R-RR מערכות כיבוי וגילוי אש
כיצד להתקין מערכת ספרינקלרים

המורכבות של התקנת מערכת ספרינקלרים

במשך למעלה מ 100 שנה, ספרינקלרים מגנים על חיים ורכוש. במבט ראשון נראה שמערכת ספרינקלרים היא מערכת פשוטה של ​​צינורות עם ראשי מתזים המספקים מים לשריפה שפורצת. בבדיקה מדוקדקת יותר, מערכת ספרינקלרים היא למעשה סדרה מורכבת של רכיבים ומערכות שתוכננו בקפידה, מתוכננים, מותקנים, נבדקים ומתוחזקים בכדי להכיל שריפה ביעילות כשמתעורר צורך בהם.

התחילו מלוח השרטוטים

עם בנייה חדשה או שיפוץ מחדש של בניין או מבנה ישן יותר, כדי להתקין מערכת ספרינקלרים, עליכם להתחיל על לוח השרטוט. ב- לוח השרטוט מאויש על ידי מעצבים במחלקת ההנדסה התאגידית שלהם או במחלקת העיצוב של ספרינקלרים, בהתאם לפרויקט.

הצעדים הראשונים שעושים המעצבים הם לזהות את סיווג התפוסה ואת סוג הסיכון למבנה שמערכת הספרינקלרים מגנה עליו. על סמך קריטריונים אלה, המעצבים יבדקו את קוד הבנייה הבינלאומי (IBC) כדי לקבוע מה נדרש למבנה זה.

לאחר שנקבע הדבר, לאחר מכן יפנו המעצבים ל- NFPA 13 של האיגוד הלאומי להגנת האש , שהוא הסטנדרט לתכנון והתקנה של מערכות ספרינקלרים. NFPA 13 מספק למתכננים את דרישות המרווח, דרישות הצנרת, רמות הלחץ המינימליות ואפשרויות הרכיב עבור מערכת ספרינקלרים. בעזרת כל המידע הזה, המעצבים יוכלו ליצור את ציור מערכת הספרינקלרים עבור המבנה המיועד.

בעקבות עיצוב ספרינקלרים

לאחר שתוכננו מערכת הספרינקלרים והתוכניות שורטטו, הם מוכנים לתהליך ההתקנה. בהתאם לסמכות השיפוט, של כיבוי האש והתקנים שלה (יש לברר עם מערך הכבאות למידע מדויק יותר באזור המגורים שלכם) עשויה לבחון את השרטוטים ולאשר אותם לפני תחילת ההתקנה, בעוד שאחרים לא יבדקו את המערכת אלא לאחר התקנתה.

עם השרטוטים ביד, הקבלן בפרויקט מסוגל להנחות את צוותו על הצעדים והתהליכים לביצוע כדי להתקין כראוי את מערכת ספרינקלרים. התקנת מערכת ספרינקלרים נעשית בדרך כלל על ידי מחברי הצינור באתר הבנייה. לאחר השלמת המערכת, טכנאי יכולים לבדוק את המערכת כדי לוודא שהכל עובד כמתוכנן ותואם.

בדיקת רציפות של מערכת הספרינקלרים

לאחר התקנת המערכת והפעלתה, על בעלי הבניינים לציית לחוקים של הכבאות בדבר בדיקות ובדיקות של מערכת ספרינקלרים. הקוד המקומי המוכתב על ידי NFPA 25 קובע את לוח הזמנים לבדיקת ספרינקלרים ובדיקות . טכנאי חברתנו בודקים את מתזי האש מדי חודש, רבעוני, חצי שנתי, ושנה בהתאם למבנה ולסביבת התפוסה.

הבדיקות והבדיקות השוטפות חשובות לא פחות מהעיצוב הראשוני של המערכת. בעוד שהמעצבים מבטיחים שהמערכת תפעל בהתקנה, הטכנאים מבטיחים שהמערכת תמשיך לעבוד כמתוכנן לשנים הבאות. בשני המקרים, בעלי עסקים צריכים לעבוד עם חברת שרות שכוללת אנשי המקצוע  ולסמוך עליהם ועל צורכי מערכת הספרינקלרים.

מעיצוב ועד בדיקה ועד תחזוקת מערכות ספרינקלרים, צרו קשר עימנו לכל השאלות, הצעות המחיר והפניות שלכם למערכת ספרינקלרים.

 

אהבתם שתפו:
צריכים גלאי עשן או מטף כיבוי עד הבית כולל התקנה?

נא למלאות את הפרטים ונציג יחזור אליכם להצעת מחיר משתלמת במיוחד עבורכם!

 חברתנו מתמחה בכל הקשור לשירות מערכות כיבוי אש מתקדמות – התקנת גלאי עשן, מטפים, ספרינקלרים ועוד

קהל לקוחותינו הינם אנשים פרטיים, לקוחות עסקיים, חברות, גופים ציבוריים, חברות סטארט אפ, מפעלים ועוד.

הטוב ביותר לבית ולעסק שלכם במחיר הוגן כולל אחריות ושרות עד הבית.

קידוש השם 1, ראשון לציון
055-9781402

מידע נוסף
כיצד פועלים ספרינקלרים מתזי אש

כיצד פועלים ספרינקלרים מתזי אש?

כולם מכירים אותם – הספרינקלרים האוטומטיים הבולטים דרך תקרות המציעות הגנה במקרה של שריפה. אך בעוד שרובם מודעים להם, לרבים יש הרבה בלבול ותפיסות מוטעות

משאבת כיבוי אש

משאבת כיבוי אש

מהי משאבת אש? משאבות כיבוי הם מרכיבים חיוניים במערכת הגנת האש של בניין, במיוחד במבנים רבי קומות. בבניינים עם מפלסים שבין 400-500 רגל ומעלה, משאבות

שווה קריאה
משאבת כיבוי אש
משאבת כיבוי אש

מהי משאבת אש? משאבות כיבוי הם מרכיבים חיוניים במערכת הגנת האש של בניין, במיוחד במבנים רבי קומות. בבניינים עם מפלסים שבין 400-500 רגל ומעלה, משאבות

קרא עוד »
צרו קשר להצעת מחיר

נא למלאות את הפרטים ונציג יחזור אליכם להצעת מחיר משתלמת במיוחד עבורכם!

דילוג לתוכן