מילוי מטפי כיבוי אש: כל מה שאתה צריך לדעת

R-RR מערכות כיבוי וגילוי אש
מילוי מטפי כיבוי אש: כל מה שאתה צריך לדעת
קל לקחת את המטף שלך כמובן מאליו, אך אנשים רבים אינם מבינים שמטפי כיבוי אש דורשים תחזוקה. במקרים רבים מדי, מטפים אינם מסוגלים לכבות שריפה מכיוון שהם אינם טעונים במלואם – גם אם מעולם לא נעשה בהם שימוש. כדי למנוע תרחיש זה, כל בעל עסק צריך להבין יותר על מילוי מטפים. הנה כל מה שאתה צריך לדעת.

מתי צריך למלא מטפים מחדש?

ברור שאם אתה משחרר מטף לחלוטין בעת ​​מאבק בשריפה, עליך לטעון אותו לפני שתוכל להשתמש בו שוב. אבל זה לא המקרה היחיד שבו יש צורך לטפל במטפים. להלן כמה זמנים שנשכחים בדרך כלל לתזמון טעינה:

  • מיד לאחר השימוש, לא משנה כמה מעט הוא משוחרר: גם אם אתה משחרר מטף בטעות לשנייה או שתיים בלבד, הדבר מוריד את הלחץ הפנימי מספיק בכדי שתטען אותו. השלמת הגליל מבטיחה שיהיה לך את כוח הכיבוי המלא שלו אם אי פעם תצטרך להשתמש בו.
  • מעת לעת לאורך חייו: נזילות זעירות יכולות להפחית את הלחץ בסופו של דבר, מה שמצריך את טעינת המטף. כדי לטפל באופן יזום בהדלפות אלו, עפ"י איגוד הלאומי להגנת האש (NFPA) בארה"ב קוראים לבדיקה פנימית וטעינה מדי שש עד 12 שנים, תלוי בסוג המטף.
  • בכל עת שמד הלחץ נמוך: גורמים סביבתיים או נזק לגליל עלולים לגרום ללחץ לחץ. בדיקה מבטיחה שהמטף עדיין תקין מבנית, והטעינה מחזירה אותו לשירות.

כיצד לבדוק את מד לחץ המטף

ה- NFPA דורש בדיקות מטף חודשיות , אותן תוכלו לבצע בעצמכם הכשרה מינימלית. במהלך בדיקות אלה, הקפד לבדוק את מד הלחץ. מחוג עגול זה ליד הידית אומר לך אם היחידה טעונה יתר על המידה, טעינה נמוכה או בדיוק. אם המחט מצביעה על הירוק, זה מצביע על לחץ מלא. מחט באדום פירושה שהכיבוי דורש תשומת לב, בגלל שהלחץ גבוה מדי או נמוך מדי.

כיצד למלא מטף מחדש?

רק חברה שעוסקת בכיבוי אש מוסמכת יכולה להטעין את מטף האש שלך. למקצוענים יש את הכלים, ההכשרה והניסיון הדרושים לביצוע משימה זו בבטחה ובצורה נכונה. הנה סקירה כללית של אופן טעינת מטפים:

  • הגליל נמצא בלחץ לחץ, וכל חומר הכיבוי מוסר.
  • שסתום הפריקה מנותק מהגליל, והשסתום מפורק ומנוקה.
  • הטכנאי בודק את הגליל באופן חזותי באופן פנימי וחיצוני כדי לבדוק אם יש סימני נזק.
  • השסתום מורכב מחדש ומותקן חזרה על הצילינדר.
  • הצילינדר ממולא מחדש עם חומר כיבוי (פחמן דו חמצני, כימי יבש, כימי רטוב, מים וכו ') כמפורט בהוראות הטעינה.
  • המטף לחץ מחדש עד שהמדד מציין טעינה מלאה.
  • מבוצעת בדיקת דליפה כדי לבדוק אם קיימות בעיות.
  • זרבובית הפריקה או הצינור מותקנים מחדש.
  • המטף נשקל כדי לאשר שהוא נמצא בסובלנות המותרת.
  • מותקן חותם חבלה חדש, ולצילינדר מחובר תג טעינה חדש.

שירות מילוי מטף עד בית העסק

אם אינך זוכר מתי ביצעו שירות לכיבוי האש שלך, או אם אתה מבחין בקריאת לחץ נמוך במד, התקשרו אלינו ואנו נגיע ונבדוק את המטף, נטען אותו ונחזיר לך אותו כמו חדש. זה נותן לך שקט נפשי שאתה מוגן כראוי מאש לשנים הקרובות.

אהבתם שתפו:
צריכים גלאי עשן או מטף כיבוי עד הבית כולל התקנה?

נא למלאות את הפרטים ונציג יחזור אליכם להצעת מחיר משתלמת במיוחד עבורכם!

 חברתנו מתמחה בכל הקשור לשירות מערכות כיבוי אש מתקדמות – התקנת גלאי עשן, מטפים, ספרינקלרים ועוד

קהל לקוחותינו הינם אנשים פרטיים, לקוחות עסקיים, חברות, גופים ציבוריים, חברות סטארט אפ, מפעלים ועוד.

הטוב ביותר לבית ולעסק שלכם במחיר הוגן כולל אחריות ושרות עד הבית.

קידוש השם 1, ראשון לציון
055-9781402

מידע נוסף
ביקורת מטפים לכיבוי אש

ביקורת מטפים לכיבוי אש

תחזוקת מטפים מיטלטלים חייבת להתבצע לפי דרישות התקן הישראלי ת"י 129 חלק 1 מטפים מטלטלים: תחזוקה (תקן רשמי, מחייב). זאת על מנת לשמור על תקינות

מטפים אוטומטיים

מערכת מטפים אוטומטית

במצבים מסוימים, במהלך אירוע שריפה, זה יכול להיות רעיון חכם להפעיל מטפי כיבוי אוטומטיים המופעלים כשמגיעים לטמפרטורה מסוימת או מתגלים להבות או עשן. ישנם מכשירים מודרניים להגנה מפני

איך מפעילים מטף כיבוי אש

איך מפעילים מטף כיבוי אש?

כיצד להשתמש נכון במטף כיבוי לכולנו צריך להיות לפחות מטף אחד אי שם בבית שלנו, אבל זה לא מספיק פשוט להחזיק אחד מתחת לכיור המטבח.

שווה קריאה
מטפים אוטומטיים
מערכת מטפים אוטומטית

במצבים מסוימים, במהלך אירוע שריפה, זה יכול להיות רעיון חכם להפעיל מטפי כיבוי אוטומטיים המופעלים כשמגיעים לטמפרטורה מסוימת או מתגלים להבות או עשן. ישנם מכשירים מודרניים להגנה מפני

קרא עוד »
צרו קשר להצעת מחיר

נא למלאות את הפרטים ונציג יחזור אליכם להצעת מחיר משתלמת במיוחד עבורכם!

דילוג לתוכן